Inschrijvingen
- Moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Hoe moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Waarom worden er bepaalde socio-demografische gegevens gevraagd?
- Welke gegevens zijn zichtbaar op het platform?
- Is er naast het online platform een andere manier om deel te nemen aan deze bevraging?
- Hoe schrijf ik me in op het platform?
- Hoe moet ik inloggen (na registratie)?
- Kan ik de gegevens waarmee ik me heb geregistreerd aanpassen?
- Kan ik als organisatie deelnemen aan de burgerbevraging?
- Hoe kan ik zowel "in eigen naam" als "namens een organisatie die ik vertegenwoordig" antwoorden?
- Hoe kan ik mijn account verwijderen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb geen bevestigingsmail gekregen om mijn account te bevestigen. Waarom?
- Waarom krijg ik een foutmelding als ik mij wil authentificeren op Itsme?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de identificatieprocedure met de elektronische identiteitskaart (eID)?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de Itsme-identificatieprocedure?
- Kan ik deelnemen als ik niet op het platform ben geregistreerd?
Waarom krijg ik een foutmelding als ik mij wil authentificeren op Itsme?
Wanneer je verbinding maakt met Itsme, kan er een foutmelding optreden wanneer je het "Een land voor de toekomst"-platform bezoekt met je smartphone of pc via een andere browser dan diegene die standaard wordt gebruikt (bijvoorbeeld Safari in plaats van Chrome). Je wordt dan doorgestuurd naar het platform via je standaardbrowser. Er verschijnt een foutmelding op je scherm. Om dit te vermijden, bezoek je het platform bij voorkeur vanuit de standaardbrowser van je smartphone of je pc.
Ga voor meer informatie naar: https://support.itsme.be/hc/nl/articles/360055306694-De-authenticatie-via-itsme-werd-stopgezet-foutmelding-op-overheidswebsites (externe link) .
Meld je technische problemen met Itsme op https://support.itsme.be/hc/nl/.