Inschrijvingen
- Moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Hoe moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Waarom worden er bepaalde socio-demografische gegevens gevraagd?
- Welke gegevens zijn zichtbaar op het platform?
- Is er naast het online platform een andere manier om deel te nemen aan deze bevraging?
- Hoe schrijf ik me in op het platform?
- Hoe moet ik inloggen (na registratie)?
- Kan ik de gegevens waarmee ik me heb geregistreerd aanpassen?
- Kan ik als organisatie deelnemen aan de burgerbevraging?
- Hoe kan ik zowel "in eigen naam" als "namens een organisatie die ik vertegenwoordig" antwoorden?
- Hoe kan ik mijn account verwijderen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb geen bevestigingsmail gekregen om mijn account te bevestigen. Waarom?
- Waarom krijg ik een foutmelding als ik mij wil authentificeren op Itsme?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de identificatieprocedure met de elektronische identiteitskaart (eID)?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de Itsme-identificatieprocedure?
- Kan ik deelnemen als ik niet op het platform ben geregistreerd?
Is er naast het online platform een andere manier om deel te nemen aan deze bevraging?
Er is ook een papieren versie beschikbaar. Als je die wilt ontvangen, bel dan naar 02 740 74 74 tot 3 juni.
Het callcenter is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur