Inschrijvingen
- Moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Hoe moet ik me inschrijven om deel te nemen?
- Waarom worden er bepaalde socio-demografische gegevens gevraagd?
- Welke gegevens zijn zichtbaar op het platform?
- Is er naast het online platform een andere manier om deel te nemen aan deze bevraging?
- Hoe schrijf ik me in op het platform?
- Hoe moet ik inloggen (na registratie)?
- Kan ik de gegevens waarmee ik me heb geregistreerd aanpassen?
- Kan ik als organisatie deelnemen aan de burgerbevraging?
- Hoe kan ik zowel "in eigen naam" als "namens een organisatie die ik vertegenwoordig" antwoorden?
- Hoe kan ik mijn account verwijderen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?
- Ik heb geen bevestigingsmail gekregen om mijn account te bevestigen. Waarom?
- Waarom krijg ik een foutmelding als ik mij wil authentificeren op Itsme?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de identificatieprocedure met de elektronische identiteitskaart (eID)?
- Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met de Itsme-identificatieprocedure?
- Kan ik deelnemen als ik niet op het platform ben geregistreerd?
Kan ik de gegevens waarmee ik me heb geregistreerd aanpassen?
Je kunt je pseudoniem en je e-mailadres aanpassen die je hebt ingegeven op het moment van je registratie. Om dat te doen, log je in op het platform. Klik vervolgens op je pseudoniem (rechts bovenaan op het scherm), ga naar "Mijn account" et pas de gewenste gegevens aan (pseudoniem of e-mailadres). Je naam daarentegen kan je niet meer aanpassen.
Om je socio-demografische gegevens aan te passen ("ik antwoord in eigen naam" of " ik antwoord namens een organisatie die ik vertegenwoordig", gender, leeftijd, postcode, opleidingsniveau, organisatietype, naam): log in op het platform. Klik vervolgens op je pseudoniem (rechts bovenaan op het scherm), ga naar "Mijn account", daarna naar "socio-demografische gegevens" en daar kan je ze aanpassen.